loading...
عشق دو روزه
مهدي هيكلي بازدید : 7 شنبه 04 آبان 1392 نظرات (0)

خوب سلام دوستاي عزيزم......خوب من ميخوام از دوستي اولم شروع كنم كه كاش شروع نشده بود....اون موقع من يه بچه ساده بودم كه حتي اگر دختر بهم شماره ميداد يا بهم چشمك ميزد خلاصه اگر بهم نخ ميداد ميگفتم اين دختره با خودش مشكل داره......چرا اينكارا رو ميكنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ولي الان از 100متري فكر دختر رو ميخونم رنگ سوت....ن (ببخشيدا)و تمام چيزاش رو هم ميفهمم.




اين دوره دوستي كه واسه دوستي و مهر و محبت باشه خيلي خيلي كم هست و همش دخترا 90درصد فكر كندن و خالي كردن جيب پسر هستن و پسرا هم س....س و كلاس گذاشتن جلو بقيه.

خوب بريم سر اصل ماجرا ... من يه مغزاه دار بودم و توي كار كامپيوتر(برنامه نويسي و تعمير و طراحي سايت و گرافيك) و موبايل و الكترونيك هستم و هر سه رو خوندم..... و الان هم دانشجو هستم...نميگم فعلا چي ميخونم

كلا تو مغازه فقط كار ميكردم و تو دانشگاه درس ميخوندم....هيچ وقت هيچ نظري به كسي مخصوصا مشتريام نداشتم و هيچ فكري بهشون نميكردم......تا اينكه سرو كله اين دختره(اسمش رو نميگم فعلا.ولي فرضي ميگيم رويا)پيدا شد....يه روز سه نفر دختر كه دانشجو بودن به مغازه ما اومدن...تو شهر هم خونه اجاره كرده بودن...يه گوشي داشتن و براي تعمير آورده بودن...من ازشون گرفتم و گفتم فردا بيايد تا آمادش كنم .زود دست به كار شدم و گوشي رو كه اسپيكرش خراب بود رو درست كردم و فرداش اومدن....كلي هم خرت و پرت (سبزي .نون.گوجه و..)گرفته بودن برا شام چيزايي درست كنن و يه چيپس هم بود...

من گوشي رو بهشون تحويل دادم و بعد از كلي تعارف پول رو ازشون گرفتم....بهشون گفتم eee انگار چيپس گرفتين....برا شب گرفتين....ديدم رويا خانوم گفت باشه برا خودت و يه خداحافظي كردن و رفتن(3نفر بودن)



بعد از يه نيم ساعت ديدم يه دختره بهم زنگ ميزنه و ميگه منو ميشناسي گفتم خوب معلومه يكي از شما سه تا هستين ديگه....گفت كدوم...خوب منم اشتباهي يكي ديگه رو گفتم....يه كم بد و بيراه به من و خودش گفت و گفت كه نه من همونم كه بهت چيپس رو دادم....خوب گفت بهم زنگ بزن....منم كه اصلا اهل اين كارا نبودم گفتم ولش كن..ديدم داره دهنم رو سرويس ميكنه و هي تك ميزنه...مجبور شدم بهش زنگ زدم و با هم حرف زديم و بيوگرافي كمي به هم گفتيم و گفتم الان كجا هستين.....بعد ماشين رو برداشتم و رفتم ديدم توي يه بستني فروشي نشستن و برا من هم سفارش دادن....من هم اينجا نمك گير شدم..........
(يه چيزم بگم شهر ما كوچيكه و همه مديگه رو ميشناسن و اگه چند تا دانشجو غريبه باشن از 100فرسخي معلومن)صاحب مغازه بستني فروشي هم من ميشناخت(خوب من مغازه دار بودم ديگه)

خوب من و رويا رو صندلي نشتيم و اون دوتا روي يه ميز ديگه.اولين سوالي كه ازم كرد به نظرتون چي بود....فكرشم نميكردم////

گفت خدايي جان هر كي دوست داري يه سوال ازت ميپرسم راستشو بگو....منم گفتم باشه سوالت رو بپرس

گفت من چندمين دوست دخترت هستم و قبلا با كيا دوست بودي....خوب به من قسم داده بود و منم گفتم بخدا دوست كه با كسي تا الان نشدم.فقط الان با شما نشستم و حرف ميزنم...خداييش يه استرس شديد داشتم زمستون هم بود و من هم از سرما ميلرزيدم و هم از استرس حرف زدن با رويا...آخه اولين بارم بود

(يه نكته هم بگم دوست دختر داشتن واسه اينم خوبه...لا اقل وقتي ميري خواستگاري كسي ديگه قبلا استرس رو دور ريختي و راحت حرف ميزني)



خوب بعد كلي حرف زدن رفتيم و سوار ماشين شديم و يه سر رفتيم پارك و اونجا هم يه دور زديم و دست در دست هم دوري زديم....فكرشم نميكرم شب اول اينجور باشه

ديگه آخر شب بود گفتم بريم كه خونه ما نگران ميشن....سوار ماشين شدن و اونا رو به خونه رسوندم...اون دوتا دوستش پياده شدن و رفتن داخل..ولي رويا پياده نشد .صندلي جلو هم نشسته بود .بهش گفتم خوابت نمياد ديدم همين جور داره نگام ميكنه

بخدا منظورش رو نمي فهميدم...اخه من تا اون شب يه بچه مثبت بودم و خيلي هم حالا كه فكرش ميكنم اسكل تشريف داشتم

با خودم فكر ميكردم چرا پايين نميره ديدم داره صورتش رو مياره جلو..فكر كردم ميخواد در گوشم چيزي بگه ولي ديدم داره نزديك لبم ميشه...خوب منم يه ذره تو فيلما ديده بودم ديگه ولي تا اون شب تجربش نكرده بودم...يه 2 دقيقه فقط داشتيم از هم لب ميگرفتيم كه ديگه من كارو تموم كردم و گفتم بايد برم و به اون گفتم برو و بخواب....صبح من بايد برم سركار و تو هم بايد بري دانشگاه...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
اين سايت براي افراد 13 سال بالا و افراد مجرد است و براي پيدا كردن دوست دختر است و موضو ع هاي سكسي وجود ندارد. بهراحتي استفاده كنيد و چه مطلبي مي خواهيد در نظر خود بگوييد . MAHDIWOLF
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    متشريم كه وبلاگ را من را انتخاب كردي باز مي آيي؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 45
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 35
  • بازدید ماه : 43
  • بازدید سال : 91
  • بازدید کلی : 1,039
  • کدهای اختصاصی
    اين سايت براي افراد 13 سال بالا و افراد مجرد است و براي پيدا كردن دوست دختر است و موضو ع هاي سكسي وجود ندارد. بهراحتي استفاده كنيد و چه مطلبي مي خواهيد در نظر خود بگوييد . MAHDIWOLF