loading...
عشق دو روزه
مهدي هيكلي بازدید : 7 شنبه 04 آبان 1392 نظرات (0)

خوب كم كم داریم میرسیم سر اصل مطلب.سعی میکنم یه کم خلاصه تر بگم قصه های رنگارنگم رو

این حرفایی که میخوام از این پس درباره خودم بزنم اگر از کلمات بدی به کار میبرم ببخشین چون واسه گفتن حقیقت ماجراها به این کلمات نیاز دارم.

دختر بازی

دختر بازی امروزه تو کشور ما شده مثله یه نیاز روحی و یا شایدم جنسی برا جوونا
این روزا وقتی دو نفر حالا چه پسر و چه دختر ازت میپرسن دوست دختر و یا دوست پسر داری یانه
و در جواب میگی نه اکثریتشون تو ذهنشون میگن اینو ببین از دنیا عقب مونده،کم داره و ...

من خودم تا دلت بخواد دختر بازی کردم از دخترای جلفشون گرفته تا به قول معروف سنگین باهاشون دوست
بودم(البته الان نیستم فکر بد نکنین) .راستی گفتم سنگین خوب بذارین یه چیز هم تو پرانتز بگم، دخترای سنگین
امروزی(از 70 کیلو به بالا) از بس دخترای جلف و هفت خطه پسر باز مسخرشون میکنن که دوست پسر ندارن
اونا هم متاسفانه مجبور میشن گام استواری(ای گامات بشکنه که با 2 کلام حرف مسخره خر میشی) بر دارن واسه این کارا.

من اوایل دختر بازیم وقتی که میخواستم با یکی دوست بشم اینقد تعقیبش میکردم تا میرفت خونشون منم در
حسرت یک کلام حرف زدن باهاش میموندم به قول دخترا امل بودم(نخند دیگه عین حقیقته) خدا رو شکر الان
دیگه امل نیستیم(دقت کن جمع بستم).وقتی که کم کم یه ریزه جرأت پیدا کردیم به طرف شماره میدادیم و
خلاصه میرفتیم تو فاز. خلاصه خستتون نکنم بعد از مدتی به دنبال این بودیم(با دوستای ناباب) که با
دخترا از هر لحاظ (روحی ، ج...سی ، ...) خودمون رو ارضا کنیم(از این کارا جز ضرر روحی و جسمی چیزی ندیدم). يه ذره خوبي هم داره بعد ميگم

ولی متاسفم واسه خیلی ها که کار شب و روزشون اینجور چیزا شده
متاسفم واسه اونایی که میرن دنبال ناموس مردم(فرض کنین ناموس خودتونه)
متاسفم واسه اونایی که با احساسات دخترای مردم بازی میکنن فقط برای ارضای جنسی خودشون
و متاسفم برای دخترایی که با نگاههای رذلشون و رفتارشون باعث میشن پسرایی که اصلا از این کارها چیزی نمیدونن تو دام بیفتن




در آخر هم باید بگم که کسایی که خوب این چیزا رو تجربه کردن سرشون به کوه بزرگی از سنگ خرده

خوانندگان عزیز من منظورم با همه پسرا یا دخترا نیست منظورم با عده ای خاص هست که خودتون با یه نگاه
تو خیابون و جاههای دیگه میشناسینشون بهتون بر نخوره خدای ناکرده.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
اين سايت براي افراد 13 سال بالا و افراد مجرد است و براي پيدا كردن دوست دختر است و موضو ع هاي سكسي وجود ندارد. بهراحتي استفاده كنيد و چه مطلبي مي خواهيد در نظر خود بگوييد . MAHDIWOLF
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    متشريم كه وبلاگ را من را انتخاب كردي باز مي آيي؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 45
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 21
  • بازدید سال : 69
  • بازدید کلی : 1,017
  • کدهای اختصاصی
    اين سايت براي افراد 13 سال بالا و افراد مجرد است و براي پيدا كردن دوست دختر است و موضو ع هاي سكسي وجود ندارد. بهراحتي استفاده كنيد و چه مطلبي مي خواهيد در نظر خود بگوييد . MAHDIWOLF